HTML

I got to be true to myself!

Friss topikok

  • ancsav: Sajnálom, hogy nálad is ez a helyzet. Néha nagyon-nagyon szarul tud esni néhány dolog, és a legros... (2012.05.22. 18:43) A valóság szólt a képzelethez
  • ancsav: Ez a jó a zenében, főleg ezekben a stílusokban, amiknek van mondanivalójuk. :D (2012.01.17. 21:20) Az egyetlen szerelmem, a punk
  • ancsav: Igen, csak nagyon kevesen értékelik az ilyesmit. De nagyon örülök, hogy te igen, és sokat jelent, ... (2012.01.15. 19:33) A tipikus gondolatok
  • light.: nem, ám! :D (2012.01.12. 22:25) Jegyek és a felfogásom
  • ancsav: Régen én is így voltam vele, de szerencsére sikerült rajta változtatni. Még így sem tökéletes, de ... (2012.01.12. 22:10) Leginkább a suliról

2012.01.12. 23:19 aet3qe

A tipikus gondolatok

Olyan nehezen tudom magam rávenni az írásra! Az utóbbi napokban picit el is voltam foglalva, félév miatt tanulgattam én is hébe-hóba, és minden tanulás meghozta gyümölcsét! Amin lehetett, javítottam, még a verseket is sikerült megtanulnom és felmondanom. Bár tegnap hosszú idő után először sírva aludtam el. Ha jól emlékszem ilyen utoljára 4-5 éves koromban volt, de abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán megtörtént-e már. Tanultam a verset, estefele már nem nagyon ment, idegeskedtem, aztán valahogy megint sikerült a politika felé terelni a figyelmem, ami teljesen kikészített. Ahányszor belegondolok Magyarország politikai helyzetébe, rohadt ideges leszek, és a kibaszott érzékenységem miatt képes vagyok rövid időn belül elsírni magam. Meg kellene próbálnom távol tartani magam mindenféle politikai dologtól, de nehéz. Már magam miatt is. Ráadásul - még a politikától eltekintve is - érzékeny vagyok lelkileg, de minden téren. Néha úgy érzem, hogy egyszerűen kevés vagyok erre a világra, erőtlen vagyok, semmire sem vagyok képes, csak sírni, sírni, sírni a sok hülyeségen, ami történik a világban. Sírok, mert állatokat mészárolnak, hogy megehessük és felvehessük őket; sírok, mert embereket mészárolnak, mert valaki szeretne újra a Bahamákon nyaralni; sírok, mert akinek a kezében van a hatalom, szarik mindenre; sírok, mert akinek van pénze, az csak pazarol, és semmi érdemlegeset nem tesz. Folytathatnám a sort Orbán Viktorral és társaival, de nem teszem, hiszen az a célom, hogy többet ne idegesítsem fel rajta magam. De nem olyan könnyű az (mint ahogy a mellékelt ábra is mutatja)... Talán az érzelmességemnek tudható be az is, hogy ennyire lelkiismeretes vagyok, hogy ennyire érdekel, mi történik másokkal, mi történik velem, mi történik velünk... Nehéz elfogadni a tényt, hogy pár ember a rájuk ruházott hatalomnál fogva tönkretehetik milliók életét. Nehéz elfogadni azt is, hogy ha az ember azt hallja, hogy "milliók élete", akkor csak legyint egyet. De számomra már abba is nehéz belegondolni, hogy egy embernek teszik tönkre az életét, egy ártatlan embert ölnek meg... Így működök én.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gottobetrue.blog.hu/api/trackback/id/tr96041033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light. 2012.01.13. 14:41:04

szerintem nagyon szép dolog, hogy Te ennyire lelki ismeretes vagy és nem csak legyintesz. nem vagy egyedül.

ancsav 2012.01.15. 19:33:19

Igen, csak nagyon kevesen értékelik az ilyesmit. De nagyon örülök, hogy te igen, és sokat jelent, hogy ezt leírtad! Köszönöm. :)
süti beállítások módosítása