HTML

I got to be true to myself!

Friss topikok

  • ancsav: Sajnálom, hogy nálad is ez a helyzet. Néha nagyon-nagyon szarul tud esni néhány dolog, és a legros... (2012.05.22. 18:43) A valóság szólt a képzelethez
  • ancsav: Ez a jó a zenében, főleg ezekben a stílusokban, amiknek van mondanivalójuk. :D (2012.01.17. 21:20) Az egyetlen szerelmem, a punk
  • ancsav: Igen, csak nagyon kevesen értékelik az ilyesmit. De nagyon örülök, hogy te igen, és sokat jelent, ... (2012.01.15. 19:33) A tipikus gondolatok
  • light.: nem, ám! :D (2012.01.12. 22:25) Jegyek és a felfogásom
  • ancsav: Régen én is így voltam vele, de szerencsére sikerült rajta változtatni. Még így sem tökéletes, de ... (2012.01.12. 22:10) Leginkább a suliról

2014.03.12. 17:06 aet3qe

I never changed, I just learned.

Nagyon klisészerűen hangzik, de nem tudok vele teljesen egyetérteni. A tanulással együtt jár a változás. Miért baj, ha valaki változik? Csak azt mutatja, hogy tanult, bölcsebb lett, többet tud, mint előtte. Mert akkor tudod, hogy lehetne jobb is az életed, ha változtathatnál rajta, ha engednéd magadnak a változást.

Jó lenne, ha ezt én is így megérteném. Ha nem rémítene meg ennyire a változás, ha engedném magamnak, hogy olyan legyek, amilyen vagyok. Ha nem ragadnék meg itt, ahol vagyok. Ha mernék önmagam lenni, ha ki merném mutatni a világnak, hogy több is van bennem. Ha meg merném mutatni, ki vagyok. Ha mernék cselekedni azért, hogy elérjem az álmaimat. Ha nem ragaszkodnék a régi önmagamhoz, a régi ruháimhoz, a régi szokásaimhoz, a régi barátaimhoz, a régi világnézetemhez, a régi berögződéseimhez.

Tisztában vagyok azzal, hogy ki vagyok. Csak nem tudom megmutatni. Már tudom, milyen vagyok, csak mást mutatok a külvilágnak, még mindig azt a személyt, aki évekkel ezelőtt voltam.

De már 18 éves vagyok, nemsokára leérettségizem, utána remélhetőleg új életet kezdek, egy új helyen. Szeptembertől ha akarom, sem csinálhatom majd azt, amit eddig. Szeptemberben kénytelen leszek végleg kilépni a komfortzónámból, és elkezdeni élni. Úgy, ahogy mindig akartam. Ideje már.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gottobetrue.blog.hu/api/trackback/id/tr546040893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása