HTML

I got to be true to myself!

Friss topikok

  • ancsav: Sajnálom, hogy nálad is ez a helyzet. Néha nagyon-nagyon szarul tud esni néhány dolog, és a legros... (2012.05.22. 18:43) A valóság szólt a képzelethez
  • ancsav: Ez a jó a zenében, főleg ezekben a stílusokban, amiknek van mondanivalójuk. :D (2012.01.17. 21:20) Az egyetlen szerelmem, a punk
  • ancsav: Igen, csak nagyon kevesen értékelik az ilyesmit. De nagyon örülök, hogy te igen, és sokat jelent, ... (2012.01.15. 19:33) A tipikus gondolatok
  • light.: nem, ám! :D (2012.01.12. 22:25) Jegyek és a felfogásom
  • ancsav: Régen én is így voltam vele, de szerencsére sikerült rajta változtatni. Még így sem tökéletes, de ... (2012.01.12. 22:10) Leginkább a suliról

2014.04.20. 20:46 aet3qe

Bb 4. - Példaképek

Címkék: példaképek bloggers block

4. Kutass és írj a példaképeidről!

Jó ez a lista, olyan feladatokat ad, amik kifognak rajtam. Legalábbis az elején mindig úgy tűnik. Már megint nem tudtam, hogy mégis mit tudnék ide írni. Példaképek? Van egyáltalán olyanom?

Nem mondanám példaképnek, de az első ember, aki eszembe jutott, az Chris Barker az Anti-Flagből. Ő nem egy olyan ember, akinek minden lépését lestem, és tudatosan vagy tudat alatt igyekeztem úgy alakítani az életem, hogy az övéhez hasonlatos legyen... Inkább egy olyan ember, aki egyszerűen csak hatott rám, és már azzal megváltoztatott, hogy olyan, amilyen. Bár azt sem mondhatom, hogy konkrétan ő ennek a kiváltó oka, de ő az Anti-Flag mozgatórugója, így azt hiszem, tulajdoníthatom neki ezeket a változásokat. Hogy konkretizáljam kicsit: miattuk lettem vegetáriánus (ez mondjuk elég befolyásolósan hangzik), miattuk lettem környezetvédő, és gyakorlatilag ők indítottak el ezen az úton, amin már a jógánál és a keleti filozófiáknál járok. (Azért vicces, hogy egy amerikai liberális punkbanda hatására hova jutottam...)

Tegnap eszembe jutott még egy ember, akit még ideírhatnék: Alanis Morissette. Bár már régóta ismerem, igazából kb. 2 éve kezdtem el komolyabban hallgatni, és mélyebben megismerni a munkásságát és ezáltal a személyiségét. Igen, ugyanis neki benne van a személyisége, klisésen szólva szíve-lelke a zenéjében. Érdekes, hogy akkor fogtam bele a zenéjének mélyebb megismerésébe, amikor elkezdtem a spiritualizmussal foglalkozni. Ez olyan sorsszerű dolog lehet, már megint.
Hihetetlen, milyen bölcsességgel rendelkezett már huszonévesen is(!), és a zenéjével követni lehet a személyiségének fejlődését, és a tapasztalataival járó tanulságait. Kiváló dalszövegíró (ebben lehetne a példaképem...), és a zeneszerzéshez is ért. Most nem a zenéjéről kellene írnom, de annyira oda vagyok érte, teljesen ki tud kapcsolni és fel tud dobni egyszerre.
Róla egyébként nem tudok sok mindent - mármint azokon az információkon kívül, amiket a zenéjéből és esetleges háttértörténetükből szereztem.

Az lenne a feladat, hogy kutassak róla és Chrisről is, de nem fogok. Igazából ez az ismerjük-meg-a-sztárok-magánéletét dolog nekem nem igazán jön be, inkább a zenéjükkel foglalkozom, meg talán azok hátterével, de olyan komolyan nem szoktam beletúrkálni az életükbe.

Példaképként meg kell még említeném anyát is, bármilyen klisés is ez. Sőt, nagymamámat is. Mindketten keményen dolgozó, kitartó, toleráns, jószívű és segítőkész emberek, azt hiszem, ha feleannyira lennének meg ezek a tulajdonságaim, mint nekik, én már büszke volnék.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gottobetrue.blog.hu/api/trackback/id/tr476056223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása