HTML

I got to be true to myself!

Friss topikok

  • ancsav: Sajnálom, hogy nálad is ez a helyzet. Néha nagyon-nagyon szarul tud esni néhány dolog, és a legros... (2012.05.22. 18:43) A valóság szólt a képzelethez
  • ancsav: Ez a jó a zenében, főleg ezekben a stílusokban, amiknek van mondanivalójuk. :D (2012.01.17. 21:20) Az egyetlen szerelmem, a punk
  • ancsav: Igen, csak nagyon kevesen értékelik az ilyesmit. De nagyon örülök, hogy te igen, és sokat jelent, ... (2012.01.15. 19:33) A tipikus gondolatok
  • light.: nem, ám! :D (2012.01.12. 22:25) Jegyek és a felfogásom
  • ancsav: Régen én is így voltam vele, de szerencsére sikerült rajta változtatni. Még így sem tökéletes, de ... (2012.01.12. 22:10) Leginkább a suliról

2012.05.16. 19:39 aet3qe

A valóság szólt a képzelethez

A valóság szólt a képzelethez.

Az utóbbi pár napomat teljességgel leírja ez a mondat, de akár az egész életem lehetne ezzel jellemezni. Folyton álmodozom, tényleg, mindig a fellegekben vagyok, ez már lételemem. Sajnos amikor ez az álmodozás a szerelmi kapcsolatok felé irányul, akkor teljesen belemerülök. Az én nagy "szerelmeim" mind így kezdődnek. Minden fiúba az álmodozás miatt zúgok bele. A belezúgás talán nem is jó szó, legjobban úgy lehetne ezt definiálni, hogy a képzeletemben beléjükszeretek, a valóságban persze nem, csak érzem ezt a furcsa dolgot, a ragaszkodást, amit az álomkép kialakított, és azt hiszem, hogy halálosan szerelmes vagyok. Aztán közbeszól a valóság, és én pofára esem. És szidok mindenkit, szidom a fiúkat, közben csak és kizárólag magam kellene szidnom - mert naiv vagyok, és nem tanulok a hibáimból. Legalábbis ebből a hibából sosem.

Azt írtam az előző bejegyzésben, hogy "egy felfedezést tettem ilyen szerelmi, vagy milyen téren, ami valamilyen szinten változtat az életemen,  de nem bánom, ami ezután jön, az jobb lesz!". Nos ez a felfedezés a valóság közbeszólása volt a képzelethez. Aztán gondoltam, hogy na majd ezután jobb lesz, és jött a szokásos forgatókönyv: álmodozás, aztán a valóság hozzászól a képzelethez. Én meg megint pofáraesem, és rosszul esik az igazság, a valóság, és megint úgy érzem magam, mintha összetörték volna a szívem, de igazából nem, nem törték össze - én törtem össze...

Ebben mi a legrosszabb? Az, hogy ezek után sem vagyok képes leállni az álmodozással. Valószínűleg a valóság megint bele fog szólni, és valószínűleg én megint pofára esem. És valószínűleg tovább fogom szidni magam. De egy nap csak valóra válnak az álmok, nem? (Vagy a valóság szól a képzelethez?)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gottobetrue.blog.hu/api/trackback/id/tr26041002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light. 2012.05.16. 19:46:39

annyira ugyan így vagyok ezzel én is.. nem is tudnám igazából máshogy leírni. az egész életem az álmodozásról szól és, ha belekevered egy kicsit is szimpatikus kapcsolatba, akkor máris megindul az álom gép a fejemben és teljesen elveszek benne. aztán csalódok és kétszer annyira fáj, mint amennyire kellene. nemrég írtam is egy bejegyzést ezzel kapcsolatban, amit kicsit meg is bántam mert igazából, csak ideges voltam és reményvesztett.

ancsav 2012.05.22. 18:43:32

Sajnálom, hogy nálad is ez a helyzet. Néha nagyon-nagyon szarul tud esni néhány dolog, és a legrosszabb, hogy tudod, hogy magadnak okozod vele a fájdalmat, és nem tudsz ellene mit tenni...
süti beállítások módosítása