HTML

I got to be true to myself!

Friss topikok

  • ancsav: Sajnálom, hogy nálad is ez a helyzet. Néha nagyon-nagyon szarul tud esni néhány dolog, és a legros... (2012.05.22. 18:43) A valóság szólt a képzelethez
  • ancsav: Ez a jó a zenében, főleg ezekben a stílusokban, amiknek van mondanivalójuk. :D (2012.01.17. 21:20) Az egyetlen szerelmem, a punk
  • ancsav: Igen, csak nagyon kevesen értékelik az ilyesmit. De nagyon örülök, hogy te igen, és sokat jelent, ... (2012.01.15. 19:33) A tipikus gondolatok
  • light.: nem, ám! :D (2012.01.12. 22:25) Jegyek és a felfogásom
  • ancsav: Régen én is így voltam vele, de szerencsére sikerült rajta változtatni. Még így sem tökéletes, de ... (2012.01.12. 22:10) Leginkább a suliról

2014.03.16. 14:28 aet3qe

Természetszeretet

Jelentem, túl vagyok a krízisen! Tegnap reggel úgy ébredtem, hogy "basszus, tényleg, szar kedvem van", nem volt kedvem semmihez, végiggondoltam, mit kellene csinálni, és semmi nem hozott lázba. Aztán eszembe jutott, mennyire lemaradtam Vaddi blogjával, és ez fellelkesített. Elkezdtem olvasni, egyre jobban behoztam a lemaradásom, és természetesen találtam egy csomó témába illő okosságot is, szóval szép lassan kilábaltam a szomorúságból, és helyet adtam a végtelen lelkességnek, ami régen jellemzett engem.

Tényleg, az utóbbi hónapokban - mondhatnám, hogy az elmúlt fél évben(!) - nem igazán foglalkoztam a természetes életmóddal, a népi hagyományokkal, a keleti filozófiával stb. Ez pedig nagy kár, mert mindig nagyon fel tudnak dobni ezek a témák. De tegnap és ma újra elővettem őket (kicsit talán a mandalák miatt), és megint fejest ugrottam a természetközeli élet világába.

Az a baj, hogy ilyenkor csak álmodozás és tervezgetés szintjén maradt a dolog, ritkán valósítok meg belőle bármit is. De dolgozom az ügyön. Már ez az inspiráció is sokat tesz hozzá. A megvalósítás elkezdéséhez is, de a hangulatomhoz főleg.

Jóga, India, Távol-Kelet, ősi magyar hagyományok, ájurvéda, gyógynövények, vegetáriánus ételek, egyensúly a holddal, a természettel. Virágok, haszonnövények ültetése, természetes, színes, tradicionális ruhák, kristályok, természetes kozmetikumok (már több mint két éve!), Erdély, nyelvek és kultúrák, könyvek, tudás. Ezeket akarom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gottobetrue.blog.hu/api/trackback/id/tr676040891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása