HTML

I got to be true to myself!

Friss topikok

  • ancsav: Sajnálom, hogy nálad is ez a helyzet. Néha nagyon-nagyon szarul tud esni néhány dolog, és a legros... (2012.05.22. 18:43) A valóság szólt a képzelethez
  • ancsav: Ez a jó a zenében, főleg ezekben a stílusokban, amiknek van mondanivalójuk. :D (2012.01.17. 21:20) Az egyetlen szerelmem, a punk
  • ancsav: Igen, csak nagyon kevesen értékelik az ilyesmit. De nagyon örülök, hogy te igen, és sokat jelent, ... (2012.01.15. 19:33) A tipikus gondolatok
  • light.: nem, ám! :D (2012.01.12. 22:25) Jegyek és a felfogásom
  • ancsav: Régen én is így voltam vele, de szerencsére sikerült rajta változtatni. Még így sem tökéletes, de ... (2012.01.12. 22:10) Leginkább a suliról

2012.01.03. 22:50 aet3qe

Leginkább a suliról

El sem hiszem, hogy túléltem az első napot a suliban, azt meg főleg nem, hogy ilyen könnyen. Bár a hangulatom most sem a legjobb, de ez igazából nem lep meg. A napokban folyton ez ment... Tegnap nappal nagyon jó volt a hangulatom, kitakarítottam, a régi Witch-magazinokat olvasgattam (haha, még mindig imádom :D), és jól éreztem magam. Estére elkapott a béna suliundor. Ma reggel kb. 6 óra alvás után felkeltem, megírtam a kommunikáció fogalmazást, elmentem suliba, és szinte csak azt vettem észre, hogy már itt is vagyok. Ez persze leginkább annak tudható be, hogy mivel első nap volt, és a félév előtt állunk - szinte csak beszélgettünk. Én is beszélgettem, sokat. Jó kedvem volt, folyton diskuráltunk valakivel valamiről... Furcsa volt kicsit, nem szoktam ilyen lenni. De jó lenne ilyennek maradni. Csak az a baj, hogy most estére már megint kicsit agyfasz-állapotban vagyok. Lehet, hogy azért van, mert nappal süt a nap, estére meg bedepizek? Már ezt is kinézem magamból... De leginkább amiatt lehet, hogy egyre közelebb vagyok a sulihoz, nincs kedvem menni, visszanézve egyáltalán nem tűnik olyan jónak, mint amilyennek ott és akkor tűnt.
A jegyeim amúgy tök jók... Meg vagyok elégedve. A matek 3-as mondjuk kirívó, de nem tudok jobbat. Igazából nem is hat meg. Lehet, hogy a biosz, a föci és a fizika is 3-as lesz, de őszintén szólva még ezek sem hatnak meg. Nagy szó viszont, hogy a töri 4-es! Nagyon ügyes vagyok! A magyarra kíváncsi vagyok még. Ezeken kívül sok-sok 5-ösöm lesz, ami király! Viszont minden nap eszembe jut a német nyelvvizsga, sok minden kell hozzá, én meg nem nagyon erőlködöm... Van remény, csak nem tudom, sikerülni fog-e. Most Die Toten Hosen-t hallgatok, ez német punk zene, szóval ennek segítségével csak össze tudok valamit hozni.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gottobetrue.blog.hu/api/trackback/id/tr686041035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light. 2012.01.08. 20:55:57

de jó neked. nekem valahogy mindig előjön a suliundorom. mondjuk a vonaton kicsit letudok nyugodni zenehallgatás közben, de azért az utolsó órákban már nagyon várom a kicsengetést.:D

ancsav 2012.01.12. 22:10:55

Régen én is így voltam vele, de szerencsére sikerült rajta változtatni. Még így sem tökéletes, de már tudom, hogy jó úton haladok. :)
süti beállítások módosítása